Tilridning og ridning på Billund Sportsrideklub

Vi tilbyder både tilridning og ridning af heste – enten af vores berider Allan Blomgreen eller en af vores beriderelever.

Vi tilbyder tilridning og ridning i høj kvalitet og på hestens præmisserhest

Det er muligt at sætte din hest eller pony i træning på Billund Sportsrideklub ved berider Allan Blomgreen eller hos en af hans beriderelever. Teamet tager sig af tilridning, videreuddannelse og der er mulighed for stævnedeltagelse og ridning til kåringer – både i dressur og spring.

Opstaldning
Når du har din hest i ridning hos os, er der både mulighed for at have hesten opstaldet hos os, eller at du selv kommer med din hest på aftalte dage, for at få den redet. Vi har fine opstaldningsmuligheder - se mere info om opstaldning her

Træning
Når din hest er i fuld ridning hos os, så rides/trænes den 5 dage i ugen. Ridningen forgår på hestens præmisser og med henblik på at få en holdbar hest. Der er også mulighed for, at din hest kun rides/trænes nogle bestemte dage i ugen (fx. 2 gange om ugen), forhør dig blot hos Allan om mulighederne. Vi tilbyder ligeledes at løsspringe din hest, hvis dette ønskes.

Tilridning/opstart
Der er mulighed for, at få din hest i fuld tilridning eller blot at opstarte din hest, med henblik på videreudvikling eller salg.

For mere information kan du kontakte Allan Blomgreen på tlf. 40795912.