Som medlem at Billund Sportsrideklub accepterer du at følge klubbens vedtægter
Som medlem af vores frivillige forening, er det vigtigt at alle medlemmer passer på vores fine faciliteter. Det er vigtigt at alle bidrager til at klubben fremstår pæn og ryddelig. Dvs man rydder op efter sig selv og hjælper også med nogle af de fælles opgaver, der er i klubben fx med at smide en fuld skraldepose i containeren, feje staldgangen og holde Rytterstuen pæn.
For at klubben kan drives, er der brug for at alle medlemmer støtter op og hjælper til arrangementer og stævner, hvor klubben tjener penge til fx indkøb af nye elevheste og udstyr til dem.
Når alle hjælper hinanden bliver det bare meget sjovere
Udmeldelse sker jf vedtægter med minimum 1 måneds varsel inden opkrævning. Kontingent betales 1.1 samt 1.7
Som medlem at Billund Sportsrideklub accepterer du at følge klubbens vedtægter
Som medlem af vores frivillige forening, er det vigtigt at alle medlemmer passer på vores fine faciliteter. Det er vigtigt at alle bidrager til at klubben fremstår pæn og ryddelig. Dvs man rydder op efter sig selv og hjælper også med nogle af de fælles opgaver, der er i klubben fx med at smide en fuld skraldepose i containeren, feje staldgangen og holde Rytterstuen pæn.
For at klubben kan drives, er der brug for at alle medlemmer støtter op og hjælper til arrangementer og stævner, hvor klubben tjener penge til fx indkøb af nye elevheste og udstyr til dem.
Når alle hjælper hinanden bliver det bare meget sjovere
Udmeldelse sker jf vedtægter med minimum 1 måneds varsel inden opkrævning. Kontingent betales 1.1 samt 1.7
Kontakt altid personalet inden du booker - Kontaktoplysninger til personalet
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Forventninger til parter
du har bestået Ryttermærke 1
du kan ride hesten i alle 3 gangarter – kunne ride et LC-program
du eller dine forældre kan sadle op
du kender til trafikreglerne i en ridehal
du har forståelse for opbygningen af en træningstime med opvarmning, varieret ridning samt at skridte godt af
Du følger BIS’s 10 bud + de øvrige sikkerhedregler
Som part må du:
ride en gang pr weekend – kun dressur
du må ride på banerne inde og ude
du må ride i skoven, hvis der er en voksen over 18 år med
ride efter kl. 14 lørdag eller søndag
få fortrinsret til hesten til stævner
gøre hesten klar til stævne – vaske og flette hale og man
Som part har du disse opgaver:
pudse seletøj min 1 gang i måneden
soignere hesten
sørge for at hale og man er børstet godt igennem
vaske halen, hvis den trænger
Hvis hesten bruges til arrangementer/andre aktiviteter kan der være uger, hvor den ikke kan rides
Hvis hesten er halt i en længere periode, kan der bytte til en anden hest efter aftale med personalet
Der fordeles parter i august – der kan ønskes. Hvis der er flere ønsker til den samme hest, laver personalet fordelingen. Man er ikke garanteret at fortsætte på samme hest.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt Maria på tlf. 21414710 for at høre nærmere om holdet og undervisning
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Kontakt vores berider Allan ved interesse
tlf: 40 79 59 12
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold. kontaktoplysninger til personale
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold.
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold. kontaktoplysninger til personale
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold. kontaktoplysninger til personale
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.
Kontakt altid personalet inden du vælger hold. kontaktoplysninger til personale
Så vi er sikre på, at der er en ledig hest, der matcher jer.
Opsigelse af plads på holdet sker med løbende måned + 30 dage. Opsigelse sker ved at skrive en mail til bestyrelsen på bestyrelsen@bisrideklub.dk.